دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی البرز

مرکز آموزشی درمانی کوثر

emam
جهش تولید با مشارکت مردم
17 مهر 1404 سایت قدیم English
bg

 

شرح وظایف واحد اداری و پشتیبانی

 

  • نیاز سنجی در خصوص پرسنل مورد نیاز مرکز با هماهنگی مسئولین مربوطه
  • اعمال واجرای قوانین و مقررات اداری و استخدامی کشور که از طریق مراجع قانونی به دستگاه ابلاغ می شود و اظهار نظر در مورد نحوه اجرای قوانین و مقررات مورد عمل
  • تهیه پیش نویس های کارگزینی از قبیل احکام ، انتقال ، افزایش حقوق ، ارتقاء طبقه ، رتبه و تغییر شغل و عنوان، مرخصی بدون حقوق ، انتصابات ،خدمت نیمه وقت بانوان
  • ،ماموریت آموزشی، برقراری ، کاهش ، قطع حق عائله مندی، برقراری، کاهش یا افزایش حق اولاد و ... و اجرای طرح های طبقه بندی مشاغل
  • شرکت در جلسات ، تشکیل کمیته های مربوطه و تهیه گزارشهای لازم جهت ارائه به مافوق
  • پاسخ گویی به مکاتبات اداری پرسنل و واحدها درون و برون سازمانی
  • بررسی و تهیه پیش نویس مربوط به تخلفات اداری پرسنل، بازرسی و نامه های محرمانه
  • اجرای طرح مسیر ارتقاء شغلی کارشناسان و کارکنان رسته های بهداشتی، درمانی و اداری
  • امور مربوط به مرخصی و حضور و غیاب کارکنان و تشکیل پرونده پرسنلی برای کلیه کارکنان شاغل در مرکز و بایگانی پرونده پرسنل
  • امور مربوط به کارکنان مشمول طرح نیروی انسانی ، پیام آوران بهداشت و ...
  • آموزش مسائل اداری و منابع انسانی به کارکنان و پاسخگویی به کارکنان با هماهنگی مسول مربوطه
  • ثبت مشخصات ، شیف بندی و آمار نیروی انسانی مرکز در سامانه های موجود ( آواب، مقیمی و غیره)
  • جمع آوری و ثبت مشخصات نیروی انسانی شاغل در مرکز و ارسال عملکرد ایشان به مسئول مربوطه
  • انجام امور مربوطه به قراردادهای مرکز و انعقاد قرارداد و تفاهم نامه با شرکت های ذی صلاح
  • محاسبه مزایای پرسنل (شامل اضافه کار، کارانه و...) و ارائه گواهی های مربوطه به مدیریت امور مالی
           اجرای سایر وظایف محوله از سوی مقام مافوق

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: