دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی البرز

مرکز آموزشی درمانی کوثر

emam
جهش تولید با مشارکت مردم
17 مهر 1404 سایت قدیم English
bg

 جناب آقای مهندس علیرضا مرادی 

 

سوابق اجرایی:

  • معاون مدیر حراست دانشگاه کردستان 
  • معاون مدیر حراست دانشگاه البرز
  • معاون مدیر حراست دانشگاه البرز
  • کارشناس مسئول طراحی معماری دانشگاه 
  • مدیر مرکزآموزشی درمانی سردار سلیمانی فردیس 

شرح وظایف:


  •  مسئولیت و نظارت کامل و هماهنگی امور اداری و مالی بیمارستان
  •   اتنخاب مسئول مجرب و صالح در بخشهای مختلف بیمارستان
  •  هدایت بیمارستان در اجرای برنامه های مصوب بیمارستان
  •  هماهنگی و نظارت بر عملکرد واحدهای تجهیزات پزشکی و تاسیسات بیمارستان، بخشهای اداری، مالی، بالینی، پزشکی و پیراپزشکی
  •  شرکت در جلسات هیات رئیسه، تحول اداری، آموزش، کمیته های بیمارستانی و غیره.
  •  تعیین خط مشی و نظارت بر حسن اجرای آن
  •  کسب خط مشی و دستورالعمل اجرایی و برنامه کلی از رئیس بیمارستان
  •  تطبیق و هماهنگی امور بیمارستان با توجه به استانداردهای بیمارستان
  •  تهیه و تنظیم گزارش از فعالیت و مشکلات واحدهای بیمارستان همراه با ارائه پیشنهاد – راه حل مناسب جهت ریاست بیمارستان
  •  نظارت کلی به چگونگی مصرف اعتبارات به منظور حصول اطمینان از صحت اجرای برنامه ها
  •  ایجاد هماهنگی و هدایت فعالیتها و عملیات کلیه واحدهای تحت سرپرستی
  •  تقسیم فعالیتها بین مسئولان واحدهای تحت سرپرستی و ارائه آموزش و راهنمایی آنان
  •  ایجاد تدابیر لازم و ارائه راهکارهای اساسی در جهت افزایش انگیزه در کارکنان تحت امر و تشویق و تنبیه کارکنان
  •  نظارت بر نحوه عملکرد کلیه واحدهای تحت سرپرستی
  •  شرکت در جلسات مربوط به امور بیمارستانها از طرف ستاد مرکزی و معاونتهای دانشگاه
  •  مدیریت شکایات بیماران و همراهان در خصوص پرسنل تحت سرپرستی و بازدید از بخشهای مختلف بیمارستان
  •  هماهنگی با مترون بیمارستان در بخشهای درمانی و واحدهای مربوطه
  •  هماهنگی و پیگیری در جهت تقاضای اموال پلاکی، مصرفی و تعمیرات دستگاهها و رفع نواقص دستگاههای بخشهای مربوطه
  •  نظارت بر کیفیت و حسن اجرای بهداشت و نظافت بیمارستان
  •  پیگیری امور رفاهی پرسنل تحت امر
  •  پیگیری جهت تهیه لیست پرداختهای پرسنلی و پرداخت به موقع
  •  پیگیری جهت رضایتمندی بیمار، مددجو، همکاران و خانواده تحت سرپرستی
  •  نظارت بر حسن اجرای شرح وظایف سطوح مختلف کارکنان تحت سرپرستی
  •  نظارت بر حسن جریان کلیه امور واحدهای تحت سرپرستی
  •  صدور دستورات لازم به منظور ایجاد هماهنگی بین واحدها
  •  سازمان دهی فعالیتهای مربوط و تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود مسئولیت و اختیارات واحدهای تحت سرپرستی
  •  صدور دستورالعملها و ضوابط مربوطه
  •  نظارت در تنظیم بودجه واحد مربوطه
  • شرکت در سمینارها، کمیسیونها و تهیه گزارش جهت ارائه به مقام مافوق
  • مطالعه و بررسی در زمینه ساعات کار کارکنان و تهیه طرح تعیین ساعات کار براساس نوع و کمیت فعالیت و نظارت بر اجرای طرحهای تهیه شده و جاری در واحدها
  •  جمع آوری اطلاعات مربوط به نیازهای کلی بیمارستان از نظر ساختمان و تجهیزات و نیاز به تعمیرات اساسی و یا بازسازی و تهیه گزارشات مربوط پیرامون آن جهت مقام مافوق
  •  مطالعه و بررسی در مورد وسایل و لوازم مصرفی، غذایی و دارویی و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان و تهیه و تنظیم طرحهای مربوط به خرید، توزیع، نگهداری و کنترل آنها به منظور استفاده صحیح از وسایل
  •  برنامه ریزی طرحهای بیمارستانی کوتاه و درازمدت و فعالیتهای مراکز درمانی با توجه به امکانات هریک از آنها در مواقع ضروری به منظور ایجاد سهولت در پذیرش بیماران

 

شماره تماس:


     شماره تماس مستقیم: 34284767-026

     شماره تماس داخلی: 34284759-026 داخلی 231

 

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: